Pojďte se zdravě hýbat do Řevnic!

Vítejte na stránkách fitness studia v Corsu Pod Lipami

Jsme malé pohybové studio, jehož cílem je pomoci všem lidem být v dobré kondici , aby mohli dělat svoje oblíbené aktivity, koníčky a sporty po celý život.

Můžete u nás vyřešit svoje aktuální pohybové problémy se zkušenou fyzioterapeutkou a následně se udržovat zdraví a bez bolesti díky zdravotním cvičením nebo zlepšit svoji kondici během kruhových a intervalových tréninků.  I do těchto intenzivnějších tréninků vkládáme kompenzační cviky.

Ve zdravotních lekcích kompenzujeme nedostatek pohybu po celodenní práci v kanceláři nebo jednostrannou zátěž v jiné profesi. Zároveň si u nich můžete odpočinout a věnovat se chvíli pouze sami sobě. Jsou účinnou prevencí problémů s pohybovým aparátem. 

Pro maminky máme cvičení s hlídáním dětí, cvičení po porodu i cvičení s miminky, aby se mohly starat také někdy o sebe a odpočinuly si.

KDE NÁS NAJDETE

Naše fitness studio Žijeme v pohybu se nachází v novém bytovém komplexu Corso Pod Lipami v Řevnicích, které najdete mezi železniční stanicí Řevnice a náměstím Krále Jiřího z Poděbrad. Cvičíme v přízemí domu Rudolf - zhruba uprostřed mezi nám. Jiřího z Poděbrad a ulicí Pod Lipami, když půjdete od kavárny Modrý domeček k nádraží, naproti vodní kaskádě.

Adresa

náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 2, Řevnice, 252 30
GPS: 49.9153514N, 14.2364258E

CO NABÍZÍME

Cvičení pro maminky

Chceme umožnit maminkám cvičit, i když zrovna nemají hlídání pro své děti. Mateřství je náročné období fyzicky i psychicky. Pohyb a setkání s ostatními maminkami vám pomůže všechno lépe zvládnout. Kondiční trénink pro maminky je namáhavější variantou cvičení, pomůže vám zlepšit kondici, shodit nadbytečná kila a nabrat sílu, kterou potřebujeme při nošení a zvedání dětí, abychom neublížily své páteři. Zdravotní cvičení po porodu je zaměřené na posílení středu těla, zahojení diastázy a zlepšení držení těla. Maminky s malými miminky do 15 měsíců se mohou přijít odreagovat ve středu se sympatickou fyzioterapeutkou Zuzkou na cvičení pro miminka a batolata.

Zdravotní cvičení a pilates

Zdravotní cvičení je pro všechny, kteří potřebují zlepšit držení těla, hlavně pro ty, co tráví dlouhé hodiny v jedné pozici ať už za počítačem, v autě, v kuchyni nebo kdekoli jinde. Je skvělou prevencí bolesti v zádech, ale nečekejte, že budeme pracovat pouze se zády, budeme se věnovat celému tělu od chodidel přes pánev, lopatku až po prsty na rukou. K těmto cvičením patří SM systém-zdravá záda, Čchi-kung nebo Zdravé držení těla, přijďte si je vyzkoušet a zjistit, které vám vyhovuje nejvíce. Nebo si přijďte v úterý zacvičit Pilates, ucelený systém cvičení pro posílení celého těla, zlepšení rovnováhy a kontroly nad vlastním tělem.

Kondiční tréninky

Namáhavější intervalové a kruhové tréninky jsou určeny těm, kteří chtějí zlepšit svoji sílu, vytrvalost, aerobní kapacitu, zbavit se nadbytečných kil nebo jen vybít energii. Používáme různé pomůcky, aby byl trénink pestrý, bavil nás a zároveň abychom mohli efektivně posílit vybrané části těla. Cviky s odporem kombinujeme s cviky s vahou vlastního těla. Aerobní cviky střídáme se silovými cviky. Klademe důraz na posilování svalových skupin, které bývají oslabené díky současnému životnímu stylu, cviky upravíme podle potřeby vašim schopnostem, abyste si neublížili, ale pěkně si zacvičili. Během každé lekce se rozehřejeme a budeme chvíli pracovat na pohyblivosti a pak se pustíme do posilování, většinou cvičíme v intervalech, aby každý mohl cvičit vlastním tempem. Na závěr nás čeká strečink během tréninku namáhaných a typicky zkrácených svalů.

Rehabilitace a masáže

Rehabilitace a masáže jsou určené všem, kteří mají nějaký problém s pohybovým aparátem nebo si jen chtějí odpočinout pod rukama zkušené fyzioterapeutky. Zuzka se vám bude individuálně věnovat a je schopna váš problém vyřešit různými metodami moderní fyzioterapie. Pokud vás něco bolí, pokusí se vám nejen okamžitě ulevit, ale také najít příčinu vašich obtíží, aby se vaše potíže neopakovaly. Na jejich odstranění budete pracovat společně, ale zároveň dostanete doporučení na doma. Dále pak můžete navštěvovat naše lekce zdravotního cvičení.

Osobní nebo semiprivátní trénink

Pokud máte svoje konkrétní cíle, třeba chcete zhubnout, zesílit, mít větší svaly, natrénovat na nějaký závod, potom je lepší domluvit si individuální lekci, během které se budeme věnovat jenom vašim potřebám. Osobní trénink je také vhodný, pokud se chcete naučit správně posilovat nebo se správně naučit metodu spirální stabilizace páteře (SM systém). Pokud nemáte čas chodit na lekce pravidelně, vytvoříme vám tréninkový plán, naučíme vás cviky a vy můžete přijít jednou za měsíc na "kontrolu" a aktualizaci plánu. Pokud se necítíte dobře mezi cizími lidmi, domluvte si s 1-3 kamarády semiprivátní trénink.

Dárkové poukazy

Chcete někomu udělat radost nebo ho přimět, aby se začal trochu hýbat. Bolí vaší partnerku nebo partnera záda nebo si jen potřebují trochu odpočinout a soustředit se chvíli na sebe. Myslíte si, že by vaši rodiče potřebovali trošku zlepšit pohyblivost, nebo vaše partnerka s miminkem by měla přijít mezi jiné maminky, aby viděla, že všichni řeší podobné problémy. Kupte jim jako dárek permanentku na 10 vstupů a my vám ji pěkně dárkově zabalíme.

Proč je zdravý a pestrý pohyb důležitý?

  • Budete mít dobrou náladu

    Pohyb působí pozitivně na psychiku, pomáhá odstraňovat stres a napětí, umožní nám soustředit se na sebe a vnímat vlastní tělo. Zkuste se doširoka usmát - cítíte, jak se vám aktivují šikmé břišní svaly?
  • Zlepšíte si nebo udržíte svoji pohyblivost a stabilitu

    Pohyblivost je zásadní, abychom mohli žít svůj život naplno, mohli stále dělat svoje oblíbené aktivity v neomezené míře. Také je potřeba pro život s našimi neposednými dětmi či vnoučaty. Pohyblivost ztrácíme, protože trávíme příliš mnoho času ve statických pozicích, např. vsedě. Stabilita je zase nezbytná, abychom předešli různým zraněním, když budeme muset rychle zareagovat na nepředvídané situace (někde uklouzneme, něco chytáme apod).
  • Budete mít větší sílu, rychlost i výdrž

    Síla, výdrž i rychlost jsou nutné, abychom zvládali snadno a bez starostí všední aktivity (nošení, zvedání věcí i dětí, dobíhání tramvaje atd) i oblíbené sporty.
  • Zlepšíte si svoje držení těla

    Současný životní styl, kdy hodně sedíme a pracujeme na počítači, nás nutí trávit příliš času ve statických pozicích, které jsou velmi zatěžující pro páteř, vznikají nám tak svalové dysbalance, které vyvádí naše klouby z ideálního postavení a mohou být příčinou artrózy. Proti těmto neduhům budeme bojovat a snažit se je napravit promyšleným cvičením.
  • Pomůžete svému zdraví celkově

    Pohyb pomáhá mimo jiné udržovat zdravý kardiovaskulární systém, pomáhá vylučování škodlivých látek z těla a dobrému trávení. Pohyb a držení těla jsou velmi úzce propojené s funkcí vnitřních orgánů. Velké množství chorob je způsobeno nedostatečným nebo nesprávným pohybem.
  • Maminky, zvládnete lépe těhotenství i období po porodu

    Obzvláště těhotné ženy a ženy po porodu potřebují promyšleně a správně cvičit, aby zvládly toto náročné životní období snadno a bezbolestně, aby byly silné a pozitivně naladěné. Přijďte si zacvičit individuálně nebo na skupinové cvičení, abyste pomohly svému tělu zregenerovat po porodu a předešly komplikacím v budoucnu.
  • Najdete nové známé a kamarády

    Na skupinových lekcích se můžete seznámit s novými lidmi, najít nové kamarády v Řevnicích a okolí. Ve skupince je vždycky větší legrace a dokážeme se přinutit k větším výkonům než když člověk cvičí sám doma.

V případě jakýchkoli dotazů nebo zájmu o individuální trénink nás kontaktujte

Kontaktní formulář

Kontaktní údaje

Hana Uhlíková

Telefon

+420 775 014 435

E-mail

hanka@zijemevpohybu.cz